سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالب وبلاگ

کد آهنگ


بلند صلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بسمه الله الرحمن الرحیم

لینک : سخنرانی آیت الله مجتهدی در رابطه با زینت عالم

اگه عالم بخواد زینت داشته باشهبه ابای 10 هزار ، 100 هزار تومنی نیست
بنده یه ابا داشته باشم رو دوشم 100 هزار تومن
عبای چه ؟ قبای چه ؟ ماشین بنز

اینا زینت عالم نیست

زینت عالم تواضع هست

که آقا فرمودن که آقای فلسفی رفته بود نون بگیره
خودش ، مجتهد بود ، رفته بود نون بگیره
اگه شاطر میخواست نون رو به او بده عصبانی میشد
میگفت اینایی که قبل از من بودن
اینا باید اول برن ، چرا به من دادی ؟
این سه چهار نفری که اونجا ایستادن نوبت اوناست
باید نون رو به اونا بدی ، بعد به من بدی

حاج آقای کبیر هم در قم همین جور بود
...
خودش کوزه بر میداشت . . . میبرد منزلشون
خودش میرفت قصابی گوشت میخرید
به قصاب میگفت همون راسته پوسته هایی که به پیره زنه میدی باید به من بدی
گوشت خوب به من  ندیا !
هر چیزی به پیر زنه میدی به منم همونو بده
نونوایی میرفت ، میگفت نونو اول باید به اونایی که قبل از من بودن بدی ، بعد به من بدی
اینم برای حاج آقای کبیر

این زینت عالم هست

شما طلبه ها دقت کنید ها
شاتر به شما احترام میکنه
نون رو اول میده به شما
نگیرین ، بگید اونا اول

یا مثلا صف اتوبوس هست
گاهی دیدم بعضی عمامه ای ها میرن جلو سوار میشن
بده ، مردم فحش میدن
این چه کاریه ؟
آقا شیخ ، برو آخر صف
مردم از ون ته میگن آقا برو آخر صف
خب این چرا از اول تو اینکارو کردی ؟
چرا از اول رفتی جلو وایسادی که بری بالا ؟
چون طلبه ای دارم بهتون میگم

شما کاری نکنید که مردم به شما ایراد بگیرن


نظرات ()

 

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ

آقا بیا